Thursday, June 18, 2009

Pagi semalam, aku menghantar zaira ke klinik tedong. Alhamdulillah, zaira sudah cukup 2 bulan . Sudah tiba masanya, anakku diberi injection .
Nurse minta aku membuka pakaian zaira utk menimbang badannya .
Nak tau berapa berat bdn yer apabila masuk 2 bulan ... 5.3KG ... Fuyooo... Anak umi sihat walafiat ...
Semasa diberi injection, zaira tido plak ... Nurse minta dibgnkan,... Punya la payah aku nak kejutkan anakku ini .
Akhirnya,matanya dibuka jua apabila nurse masukkan 2 titisan cecair ubat .
Perghhh, tak dapat aku bygkan apabila zaira di beri injection ... Dia yer nangis...nyaring gilerrr..... hehehehehe....
Tapi sekejap jer anak umi ni nangis...biasala pujuk2 & bg susu bdn ... terus diam..hehehehhe...
Apabila selesai , aku hantarla zaira ke rumah pengasuhnya IBU ZABEDAH...hehehehe

Ptg tue lewat sikit aku jemput anakku, kul 7.10ptg baru sampai, clear kan back log keje la katakan .... Memang sah bdn zaira panas seperti nurse bgtau pagi tue ...
Balik terus aku bg ubat & susu & zaira pun tido tp tido nya tidak berapa selesa seperti biasa .
Nama pun tak sihat...biasala kan...
Baba pun mcm biasa la melayan & berckp dgn zaira. Zaira ni suka org melayan ckp .. Seronok gak bila berckp gan zaira...ada feedback tau .. siap senyum mcm kerang busuk lagi,....Tapi Zaira tetap COMEL seperti Umi & Baba nya ...hahahahhaha...

1 comment:

  1. salm..brminat facial prcuma mggunakn produk marykay?hubungi sy .. just tntukan tmpat n bole invite rkn2 utk jion sekali..prcuma shj.. tq.. peluang tmbh pndapatan di bidang kecantikan pun ada jika bminat...

    ReplyDelete