Tuesday, June 16, 2009

hari pertama

Semalam bermulanya kehidupan baru..hehehhehee...
Aku dah mula bekerja & myya dihantar ke rumah org jagaan .
Ibu angkatnya ZABEDAH ... Muda gak org dalam 26 tahun ....
Myya bgn pagi sgt...mcm dirinya tahu yang dia akan dihantar ke rumah org ...
ALhamdulillah, myya tak buat apa2 perangai masa hantarnya ....

Kul 6.30 ptg, aku sampai kat umah zabedah...
Masa tue zabedah ckp ZAIRA tidur... Bila aku sampai kat buaian yang zaira tido ...alih2 dia bgn...
Zaira mcm tahu UMI nya dah sampai utk menjemputnya ...
Zaira tersenyum tgk kelibatku...
So cute....

Zabedah bagitau...zaira tak buat apa2 perangai... GOOD GIRL...
Tgk la umi nya...hehehehehe ..

Alhamdulillah.......aku puashati dgn jagaan zabedah pada anakku di hari pertama ....

1 comment:

  1. aku rasa lebih muka ko lah emma..jgn garang macam umi dia dah..

    ReplyDelete